Sabtu, 31 Ogos 2013

Home » Jamuan Raya Pejabat Daerah Klang 2013

Jamuan Raya Pejabat Daerah Klang 2013

Jamuan raya ni lah dinanti-nanti...sanggup tak pergi kursus sebab jamuan ni..hehehe nasib baik ada 3 option tarikh kursus...Tahun ni KB bersama dengan Unit Teknikal dan Penguatkuasaan sebab dah pindah unit ni kan.....tahun lepas KB join Unit Pembangunan Luar Bandar....tahun ni unit KB pakai baju warna Oren terang tang tang......menyerlah sesangat....huhuhuhu

Muka KB tak puas hati tetibe gambar kat tab ni semuanya tak cantik...T_T

Ni di pagi hari....memasing dah takde mood nak buat kerja...posing jelah kejenye....huahuahua

Macam-macam gaya....ni semua mak budak ni...hahaha 


Papepun setelah beberapa bulan bersama Unit Teknikal ni barulah KB rasa suasana opis...hehehe kalau tak...sensorang je...semakin hari semakin akrab....dulu ingatkan diorang ni kerek2....rupanya takkk...giler-giler semuanya...hehehehee betul la orang kata...tak kenal maka tak cinta...hikhik