Sabtu, 18 Mei 2013

Home » Jalan-jalan Shah Alam....

Jalan-jalan Shah Alam....

Hari Pekerja 2013 diraikan dengan jalan-jalan makan angin ke Shah Alam sambil menyambut kakak kawasan yang tetiba nak turun melawat Shah Alam...boring duduk rumah katanya.....tengahari baru nak decide jalan-jalan kannn...kalau orang lain mesti dah malas nak keluar...matahari dah terpacak kat kepala...huhuhuhu disebabkan dah lama tak jumpa..KB rajinkanlah diri....

Kakak kawasan yang dimaksudkan adalah Huda.....Dia sekarang dah duduk kat Sentul...dah jadi orang kolumpoo....ada ke tanya KB nak pergi mana...haruslah g makan...hakhakhak..kalau tanya KB lah kan.....kalau tanya orang lain mesti ajak g jalan-jalan kat Plaza Alam Sentral, SACC or PKNS......

Jadi, kami decide nak g makan ABC Seksyen 2 Shah Alam......nyum nyum nyum...osem..! memang femes ABC kat situ...sedap beb! disiram coklat...KB memang hantu coklat..:P


Tengah dating dengan BFF...ajak lagi 2 orang member kamcing kitorang yang dah sah menjadi suami isteri....hehehehe Zila & Wak Syam....diorang ni datang menambahkan lagi suasana meriah....tambah-tambah si Zila...sembang berdua dengan dia pun rasa meriah...macam sembang 10 orang...hehehe


Seterusnya kitorang ke Taman Tasik Shah Alam......tengah panas terik oke g taman tasik...panehhh betolll.....ambik gambar pun mata semua sepet...huahua

Ni lah kakak kawasan yang dimaksudkan...kecik je orangnya...makin kecik tengok budak ni...tengok jelah kitorang bergambo tengah paneh ni yo....

siap bergwiyomi bagai...ahaks...waaa seronok dapat jalan-jalan ngan kawan-kawan.....semoga kita dapat berkumpul macam ni lagi ye.......

Tiada ulasan: