Khamis, 21 Mac 2013

Home » Fokus kerja hilang bila dah nak balik

Fokus kerja hilang bila dah nak balik

Assalamualaikum.......

ehem..sesiapa yang dah nak balik kerja time time cam ni mesti dah hilang fokus nak buat kerja kan? fikiran ke rumah sudah....nak masak ape......nak buat itu...nak buat ini...kan kan kan.......

KB pun same...uhuk uhuk uhuk...ampunkan saya bos.....otak sudah tepu...hari-hari mengadap peta pening dah kepala ni......

Esok ada program 5S peringkat Susun.....adehh tak tahu la nak susun ape kat opis ni......hehehehe sebab macam dah tersusun je...kehkehkeh.....dalam hati ni nak je cat bilik KB ni warna hijau...baru lah sejuk mata memandang......betul x? macam ni....


alahai bestnya.....huhuhu 

bye!! nak balik dah...hehehe 

1 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata... [Reply to comment]

samalah ngan akak. kdg2 letih sgt pale otak ni dok ngadap kerja2 kt opis. huhuhu