Rabu, 27 Februari 2013

Surat Dari Langit Biru..sape tengok?


Samarinda selepas RUBY adalah SURAT DARI LANGIT BIRU........setiap kali tengok samarinda mesti sakit hati...tapi tetap nak tengok....hehehhehe 

Tapi cerita Surat Dari Langit Biru ni lagi sadis dan memerlukan kecekapan minda kita untuk faham jalan cerita dia....sebab banyak flashback....KB mula-mula tengok dulu agak pening jugak lah....bila dah hari-hari tengok faham dah....

Sekarang ni dah sampai scene Zarul yang dilakonkan oleh Johan As'ari difitnah oleh abang iparnya Heykal dan adik kepada Heykal, Lisa....tersangat jahat ye mereka berdua...sampai semua orang yang rapat dengan Zarul percaya fitnah tersebut....kesian sangat...KB tau semua yang tengok cerita ni mesti masing-masing sakit hati kan.....? huhuhuhu

Oklah...jom layan cerita ni.....pastu dah boleh zzzzzzz....gud nite...^______^

3 ulasan:

Delimasari berkata...

tgk jugak - mmg saiko dua beradik tu - dgr222 nye adik meninggal kerana sakit - mlm td mmg sadis gilos

Kak Bunga berkata...

tulah...geram sgt tgk cite tu....owhh adik die sakit ea nanti...patut tajuk surat dari langit biru kot...huhuhu

Kesuma Angsana berkata...

KA x sempat nak layan ler hehehe