Isnin, 10 Disember 2012

Home » Mencari alasan cuti rehat...

Mencari alasan cuti rehat...

woooahhh...sangat-sangat perlukan cuti rehat selama seminggu....KB tak pernah ambil cuti melainkan cuti raya aritu....bagus x? bagus x? huahuahua....itu jelah cuti yang KB mohon....kepala ni sangatlah berat dan memerlukan cuti ke sebuah pulau untuk mencari ketenangan.......lagipun, dah lama tak melawat mertua di Perlis...rindu suasana kat sana....haa boleh teka tak KB nak g mana? hehehehe 

Tapi...tak tau lah nak bagi alasan apa untuk mohon cuti......sesiapa ada idea tak? nak cuti rehat....kepala dah berat dah ni...huhuhuhu 




Bagi KB....nak mohon cuti...selalunya KB bagi alasan Cuti Rehat je.....approved! 



2 ulasan:

hnahdy berkata... [Reply to comment]

sakit mata yang mampu dapat mc. hehe

kalau cuti alsan apa ye.. xboleh cuti sesuka hati ke.. kan ada balance baki cuti tahun ni lagi? (mcm tau2 je)

Dunia Wilma berkata... [Reply to comment]

Wilma takda idea...
Kalau untuk sehari tu...
Bolehlah minta MC...
Tapi, kalau seminggu, Wilma tiada idea...