Khamis, 25 Oktober 2012

Home » » Wedding Nurul Ain Abdul Aziz

Wedding Nurul Ain Abdul Aziz

Post ni tersorok pulak...majlis berlangsung dah hampir sebulan yang lalu iaitu pada 29 September 2012 di Felda Raja Alias, N9...Ain ni mulanya classmate masa diploma & degree....lepas habis degree...kitorang keje kat The Store, Plaza Alam Sentral...KB keje kejap je...ain lama sikit...Lepas tu, jumpa balik masa KB keje kat Pejabat Tanah ni...dia yang recommend..thanx ain..^__________^


Papepun, Selamat Pengantin Baru buat Ain & Ejan, semoga diberkati sehingga ke syurga....jom layan gambar yang tak seberapa dari hp KB nih...huhuhu patutnya KB bawak kamera...tapiii kamera tinggal...sarung dia je bawak...hahahahaha nyanyok toi laa...


suka gambar ni...tak nampak kechubbyan KB....hakhakhak

tgk KB...dah macam erra dalam cite Cinta Kolestrol dah...huahuahua...perasan :P

pas makan...aktiviti wajib...bergambo...

sebelah KB tu huda...sebelah lagi tu dayah...Pegawai tu...seram!


haaa baru la ade gambar pengantin....selamat sudah..hehe


yang baju biru tu amik berkat la tu....ngeeeee
p/s: hadiah nanti aku bagi ye ain...hehehehe traffic jem aa..tu yang hadiah tak sampai2...hoho




2 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata... [Reply to comment]

seronoknya!
dah lame x mkn nasi minyak perantin. hehehe

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

hehehehe...tula..bulan 11 ni ade ramai lagi kawan2 kawin...makin bulat la KB camnih...hahaha