Khamis, 18 Oktober 2012

Rabak Poket...T_T

Pepagi dia dah buat hal...dah la arini lambat...pukul 7 pagi baru kua rumah...dengan yakinnya unlock kete...start je...bunyi "ketek...ketek...ketek"...hurmmm sah bateri kong.... 2 3 ari ni..firasat ni memang dah kata dah..macam nak tamat riwayat je bateri ni...sekali betul-betul dia jadi masa nak pegi kerja...nasib baik kat rumah...dan kancil sebagai penyelamat....fuhhhh tq kancil...KB ni bab kete tak reti...bawak pandai la.+___+ 

Pasni nak kene rujuk pakar laa nak pakai bateri jenis kering ke basah...yang mana oke dan tahan lama ea???? hurmmm sedang-sedang nak dapat gaji dia wat hal kan...pandai...kalau manusia memang KB cubit kuat2...huhuhuhuhu....nak tukar bateri bukan murah...rabak poket den...T_T 

dia ni dah berusia masuk 1 tahun 7 bulan dah...

8 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

klau kereta viva saya tu, saya guna bateri basah. kereta persona bateri kering. tapi xtau la mane yg baik. husb saya ckp yg kering lg bagus tp agak mahal skit la :D

Zatil Hulwani berkata...

tula kak su...huwaaaaaa..rabak poket

DAIRI FARISHA berkata...

1 thun lbh pn bateri hbis???gulppp..mcm same usia dgn kete farisha aje..adui..ranapla poketku

Tanpa Nama berkata...

KA prefer yang kering .. senang nk maintain

Isabel Diaz berkata...

tag kak bunga http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/segmen-sophieparisputra-giveaway-to-you.html

Inilah Aku berkata...

eh kereta kita hampir sama.. jenis.. warna.. spoiler belakang tu pon sama..
no plat N tu dengan belakang tu no 1 pon sama....

Zatil Hulwani berkata...

dairi farisha: tula...hehehe tapi depend mcmane kita pakai je...kak bunga ganas kot..haha..
KA: a;ah...betoi3..
Isabel: tqqq dear..
inilah aku: kembo la kite ye...hehehe...tp rim mesti lain kan...kan kan

dinz shah berkata...

Btri kering ni free maintanence tp klu nak mati dia xbg hint,klu btri basah kn cek air seminggu sekali.tak pun kb guna volt stabelizer balancekan volt btri..cntk kereta kb..