Selasa, 16 Oktober 2012

Home » Kucing untuk menguji kita..

Kucing untuk menguji kita..


Hurmmm tadi bukak blog pena islam...terjumpa pict bawah ni...
mohon halal ya...=)


Kak Bunga tertarik dengan kata-kata tu...tetiba teringat kucing-kucing kat rumah parents KB...alhamdulillah..dorang sentiasa ada makanan...sebab tu gemok...cam tuan dia...hahaha..opssss 

Hurmm bila teringat kucing-kucing yang selalu merayap kat kedai makan, pasar tu kesian & rasa nak nangis tengok...kadang-kadang orang halau dan macam-macam lagi supaya kucing tu pergi main jauh-jauh....tambah sadis bila orang sengaja pijak ekor atau kaki kucing tu...kesian dia menjerit...tak kesian ke orang yang buat tu? memang takde hati perut langsung hurmmm..T_T

Cuba bagi sikit makanan yang kita makan tu....manalah tau kan dia doakan kita murah rezeki....bertambah-tambah rezeki kita....tapi jangan bongkak takbur pulak...bersyukurlahh....

4 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata... [Reply to comment]

kdg2 kalau makan mmg saya n anak2 akan bagi diorg makan tulang atau ape2 yg bole dimakan. tapi kdg2 g kedai dok minum air je. xtau nk bagi makan ape. huhuhu

Hanif Idrus berkata... [Reply to comment]

Kata-kata yang indah!!

Kesuma Angsana berkata... [Reply to comment]

problem is KA takut kucing hehehe

Mieya Atiera berkata... [Reply to comment]

Kucing kat kampung Mieya manja gila dengan tuannya. Makan nak ikan kembung je.