Ahad, 26 Ogos 2012

Kesayangan saya yang BOOM!!!

masih ingat lagi tak entry Yahooooooooo Kak Bunga...hehehe...
Kak Bunga ada bagitau nak letak sticker boom kat kereta kesayangan Kak Bunga kan...heee

tadaaaaaaa..!! warna warni gitu...


ingatkan pasang benda alah ni senang je...rupa rupanya susah ya Rabbi...
kene bukak habis habis dashboard tu...huhuhu
malam tu Kak Bunga lepas hantar kek tempahan untuk raya...dalam pukul 11 malam...
Kak Bunga gerak ke Dataran Shah Alam...port biasa geng-geng persona lepak la...
sampai sana Kak Bunga sorang je perempuan...ish ish ish
habis diperkotak katikkan...tapi Kak Bunga jenis blurr je..maleh nak layan giler dorang...hahhaa


tengoklah...benda ni pun dipasangnye...huhuhuhu..
abah paling tak berkenan...ahhaha sebab tak cantik katenye...
Kak Bunga malas nak bukak...biakan aje...
comel pe...hehehehe


cewahhh...dari luar nampak tak sticker boom tu? papepun i loikeee...
takdelah kusam je kereta kesayanganku ni...hehehe
habis pasang suma pukul 3 pagi...waaaa dasat tak isteri orang melepak....??
takpe...hasben yang bagi kebenaran...hehehe dia tak larat nak ikut...esoknya die keje...

dan yang terakhir...


kat kunci pun menjadi....hehehehe

note: TQVM kepada Geng S.A.G [Syahril Genji, Eiuzwan, Zuki, Cast dan lain-lain] yang terlibat secara langsung pasang sticker boom ni...Nanti datang raya rumah Kak Bunga ye...tu makan dia tolong Kak Bunga...hehehhehe

11 ulasan:

Hanif Idrus berkata...

Dahsyat awak ni..ada geng mekap keta

Zatil Hulwani berkata...

hehehehe...kete sy biase je..kete dorang yg gempak2..huhuhu

Zyra Roxx berkata...

waaaaa tingin jgk nk pasang stiker tuuu, huk hukkk susah ea?

Zatil Hulwani berkata...

zyra: serahkan pada yg pakar...hehehehe..lame nak pasang sbb macam2 kene bukak...

Hanif Idrus berkata...

Jemputan rasmi buat anda…
Promosi sikit……hehehe
Dijemput sertai segmen saya ini:
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

Kesuma Angsana berkata...

hehehe kalau dah suka & minat kan!

Zatil Hulwani berkata...

yup!hehehehehe...:))

Sop berkata...

comel stiker tu.. nak pasang gak

Zatil Hulwani berkata...

hehehe...sila2..comelkan kete anda..

dinz shah berkata...

Wah comel kete kb,bwarna warni..terbaik..

Zatil Hulwani berkata...

amboi din...hehehe