Selasa, 14 Ogos 2012

Home » Jangan tipu....baik ngaku..!

Jangan tipu....baik ngaku..!

Assalamualaikum...

Kak Bunga percaya sekarang ni ramai yang dah ilang mood nak buat kerja bersungguh-sungguh kan? masing-masing tengah mood nak raya dah kan?
heeee baik ngaku!! tak baik tipu bulan-bulan puasa ni...heee

Kak Bunga baru apply cuti...haha lambat tak?
yela...tengah memikir lagi..
akhirnya keputusan telah dibuat...
nak cuti start Khamis (16 Ogos 2012) sampai Jumaat (24 Ogos 2012)
yahhooooo....tapi kerja kene bawak balik oii...haha 
ingat boleh senang lenang? 

papepun...SELAMAT HARI RAYA kepada sesiapa sahaja yang membaca blog Kak Bunga yang skema ni...hehehe MOHON MAAF ANDAI ADA SALAH DAN SILAP...TERLANJUR BICARA....
hati-hati di jalanraya oke..!! Bye2



3 ulasan:

bujal X berkata... [Reply to comment]

aku tak pernah ambik cuti raya kak semenjak kerja dengan pejabat tanah~~tak boleh berpisah lama2 dengan kaunter ni ha~~keh keh~

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

kt cuti sebab aritu kawin x dapat cuti...kampung x jauh xpe..kita raya kat perlis tahun ni...dah la drive sendiri...perlukan rehat yang secukupnya...koh koh

Ct Noraishah berkata... [Reply to comment]

seronoknya dapat cuti awal..kiter jugak yang lamabt gerak huhuh..