Ahad, 8 Julai 2012

Home » » Wehhhh....aku rindu korang!!!

Wehhhh....aku rindu korang!!!

Assalamualaikum...

Bosannye hujung minggu camni duk kat rumah sorang sorang...uhuk uhuk uhuk...husband saya keje...T_T...buat pertama kalinya Kak Bunga tak dapat pegi Pesta Bunga kat Putrajaya tuh....korang dah pegi dah? untunglaaaaa....hehehe...(lari topik kejap...hehe)

Actually Kak Bunga dah lama tak jumpa geng club kereta Kak Bunga yang giler semuanya tuh (PPEOC kawasan Shah Alam a.k.a S.A.G)...huhuhu..tapi taknak la cerita pasal orang lelaki...hehehe dorang tu SANGAT giler hokeh! Gegurlz pun boleh tahan giler gak...hahahaa...dorang ni lah yang Kak Bunga rindu sangat sangat sangat...!! Suri Bakawali, Cik Emma, Missone Hazel....huk3....

Ni lah antara kenangan kami berjimba antara gegurlz PPEOC dulu...bulan berapa dah tak ingat...yang pasti sebelum kawin...hehehehe...kitorang lepak kat Pullman Lakeview Putrajaya...cantik sangattttt...makan-makan, pastu malam tu ada perlawanan futsal antara club persona iaitu PPOC vs PPEOC...pastu bukan reti balik rumah....pegi lepak pulak kat Dataran Shah Alam sampai subuh u olls....huhuhuh..

dengan Suri

ni kat futsal...Cik Emma, Kak Bunga & Missone Hazel

ngn Suri lagi...hehehe

Suri, Missone Hazel, Shiha & Cik Emma

Cik Emma jadi model sos kah? heee...

kereta kami...cik emma je tak bawak kete sebab kete dia cantik....heeeeee

itu je...byeeee

Tiada ulasan: