Isnin, 30 Julai 2012

Mercun oh Mercun

Assalamualaikum....
Sape tengok berita kat tv baru-baru ni...
ada lagi kes cedera disebabkan mercun...mercun bola pula tu...
kak bunga penah main...dulu dulu la...hehe
kesian sangat kat mangsa...
nak marah pun dah tak guna...sebab benda dah jadi...
dah banyak kali dah diingatkan jangan main mercun...jangan...jangan...
tapi masih ada lagi yang main...
macam kes yang terbaru ni....sorang cedera mata kiri...sehingga menyebabkan buta...
sorang lagi cedera mata dan dahi....hurmmm mak ayah diorang tentu sedih tengok anak-anak menahan sakit disebabkan mercun...
berita selanjutnya baca kat SINI

**semoga mereka cepat sembuh...aminnn


4 ulasan:

KorN berkata...

nak main mercun tu boleh... nak selamat main mercun bawang.. haa yg ni selamat sikit.. hehe

Zatil Hulwani berkata...

hehehe....yg letup kat lantai tu ek...hehe

Edy Fee berkata...

macam2 la kes .ngeri tengok berita

Zatil Hulwani berkata...

tula...setiap tahun mesti ade kes camni...