Ahad, 29 Julai 2012

Home » Dugaan berpuasa 28 Julai 2012

Dugaan berpuasa 28 Julai 2012

Assalamualaikum...
Wahhh...dah 10 Ramadhan dah kita ye...
Bulan Ramadhan tahun ni sangat mencabar...kan?

Bukan ape...kita diduga dengan cuaca yang panas setiap hari..
nasiblah tempat keje ade aircond...
kalau xde...maunya semua orang tak siap keje...
asyik nak mandi je...hehehehe

macam semalam..
hari sabtu yang bertarikh 28 Julai 2012...
panas sangat-sangat...
dalam kepala mula lah terbayang semua hutan lipur yang sejuk tu...hehehe
nak pegi mandi hutan lipur...batal pulak puasa kang...

duduk jela kat rumah....
bila dah duduk kat rumah...
pastu asyik nak mandi je...
sebab panas....berpeluh...pastu terasa diri ni busuk lak...hahaahahaha
sampai la ke malam....sebelum tido mandi dulu...
baru boleh tido dengan nyaman....hehehehe

** sape same macam kak bunga...angkat tangan...!

6 ulasan:

Hanif Idrus berkata... [Reply to comment]

Saya!!!!!!
Kalau kerja tak rasa masa berlalu......

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

haa kan kan kan...klu kat rumah lamenye rase...hehehe

KorN berkata... [Reply to comment]

kerja kat ofis, x rase sgt time puasa.. rase kejap je, balik rumah siap2. dah pon berbuka.. kalo time cuti, tu yg rase lmbt... korn jrg mandi sblm tdo.. taknak amalkan.. =)

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

korn: a;ah kan...tghari rehat...pastu x smpai brape jam dah nak balik...dah lame dah kak bunga x mandi malam...sejak kene penyakit semput...huhu tapi nk buat macamana...panas sangat..>,<

Bicara Hatiku berkata... [Reply to comment]

zatillllll....kat jb pun panas huhuhuhuhu....

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

huhuhuu yeke linda...jb lgi la tepi laut...