Jumaat, 20 Julai 2012

Home » Dah tak boleh makan dah...T_T

Dah tak boleh makan dah...T_T

Assalamualaikum....

Esok dah start puasa...
malam ni la tarawih kan....
seronoknya bulan Ramadhan...
rasa nak nangis pulak....huhuhu 
bukan ape...sebab masih berpeluang sambut Ramadhan untuk tahun ini...T_T
syukur Alhamdulillah...

tamat sudah aktiviti makan-makan di siang hari....
tergantung selama sebulan...
nanti pas raya aktif balik...ye dak? huhuhuhu

awal-awal ramadhan  ni mesti ramai yang balik kampung kan?
yela...nak sambut ngan family tercinta...
weeeee~Kak Bunga pun nak balik jugak...nasib la ari minggu kan...
yang balik kampung tu hati-hatilah di jalanraya oke...

:::::::::: SeLaMat BeRpUaSa SeMuA ::::::::::

7 ulasan:

Onitsuka_hana berkata... [Reply to comment]

hna xbalik kg.huhu

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

huhuhu...alamak siannya...kg hana kat mane?

Sue-Rya Qistina berkata... [Reply to comment]

selamat berpuasa ye. esok lusa kami berpuasa kt kuantan, merasa la berpuasa n berbuka kt tmpt org. :D

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

seronoknye sue...hehehehe selamat berpuasa...hati2 di jalanraya..:D

Kesuma Angsana berkata... [Reply to comment]

selamat berpuasa ye. Salam perkenalan dari KA dan dh follow u 133

KorN berkata... [Reply to comment]

selamat berpuasa

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

selamat berpuasa semua..;)