Selasa, 5 Jun 2012

Home » » :: Untungnya jadi Laila Lee ::

:: Untungnya jadi Laila Lee ::

Hai semua (macam ramai yang baca) huhu..kenapa Kak Bunga kata Laila Lee untung..sebab Kak Bunga memang tengah tunggu followers yang ke-100..so, beliau adalah followers Kak Bunga yang ke-100...ada hadiah special buat beliau...congrats! 


Followers lain jangan kecewa ye...ada GA Kak Bunga menanti lagi 2 orang pemenang...Korang rajin-rajinlah tengok perkembangan blog Kak Bunga ni ye...manalah tau Kak Bunga nak tambah pemenang untuk GA tu...Kalau tak menang jugak....InsyaAllah, kalau dimurahkan rezeki nanti banyak lagi hadiah yang Kak Bunga nak bagi kat korang...heee..=)

5 ulasan:

laila lee berkata... [Reply to comment]

subhanallah . terharunyaa laila ^^ hehe kak munge apa2 contc laila kat fb yee : https://www.facebook.com/laila.majnun.372

Aine Ainun berkata... [Reply to comment]

cantik header blog ni=))))
ada bunga....

salam kenal=)

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

laila: orait...;)
sist aine: hehehe time kasih sist..nama pun kak bunga kan..heee..^_^

..yana.. berkata... [Reply to comment]

seronok nya jadi laila..apsal lah terfollow awal..kalau tak dapat hadiah macam laila tu..hehe

Zatil Hulwani berkata... [Reply to comment]

@yana, hehehe xpe..hadiah GA belum tau lagi sape menang kan..mane tau rezeki yana...hehehehe