Isnin, 21 Mei 2012

Home » » :: SANG KANCIL ::

:: SANG KANCIL ::

Assalamualaikum...heee tajuk tu amende la ye tak...kekekeke...tajuk tu sempena keterujaan kak bunga dapat bawak kancil g keje...comey jek...haha tp terasa kak bunga ni GIANT lak...adeii ape pun cannot...

bukan ape...dah lama giler x bawak kete manual kan...satu2nya kete manual yg kak bunga ada kancil tu la..kete yang banyak berbakti masa blaja kat UITM aritu...hehe....dah setahun lebih gak tinggalkan kete manual...hentam auto je..lama2 teringin lak nak bwk manual...hikhik....alhamdulillah..xde menggelabah pun..cume rasa lain la..sebab bwk kete kecik...hihihihii

tu je pun..malas nk taip panjang2...:P

sape2 yang ada pengalaman tentang perodua...x kisah la kancil ke, kelisa ke, kenari ke, kembara ke, rusa ke, myvi ke, viva ke, alza ke...jom ceritakan kisah sedih, gembira, dan lain-lain tentang perodua anda di  APAKAH CERITA PERODUA ANDA?...hehe..:)

Tiada ulasan: