Jumaat, 25 Mei 2012

Home » » :: Hurmmm $$$$$$ ::

:: Hurmmm $$$$$$ ::

Assalamualaikum...



Memandangkan ini adalah diari online Kak Bunga...ni la tempat Kak Bunga catit apa yang perlu...bukan untuk menunjuk atau meraih simpati..huhuhu...tapi senang..bila bukak blog..dah ada benda yang nak dicari...kalau catit kat buku pun...belum tentu kita ingat buku apa, kat mana buku tu sekarang..betul tak? hurmmm nak tulis dalam diari..lagi malas sebab x best..haha..


Ada banyak benda yang perlu disetelkan melibatkan $$$$...so, ini untuk mengingatkan diri sendiri..sila setelkan..walaupun sedikit demi sedikit..heehuuu...uwaaa..T_T


1. Roadtax kereta (RM1300) ~ abah dahulukan...huhuu..WAJIB bayar kat abah...mood: sian abah..TQ abah!!!
2. Album kawin (RM600)
3. Saman (RM300) ~ bawak laju2 lagi..kan dah kene..!! mulanya kene RM150...tangguh jadi RM300..T_T
4. Kereta (RM660) ~ wajib setiap bulan...bayar sendiri sebab kereta sendiri n hubby bayar bahagian dia..adil dan saksama...
5. Servis Kereta (RM150) ~ bajet je ni..mungkin kurang kot...kalau meter dah 40k..kene servis major la pulak (RM400 - 500) uwaaaa...oh cik sona sayang...$$$..


banyak kan? huk3...TAKNAK totalkan...sebab boleh pengsan..!!! *_*
so, dahulukan yang penting dan kemampuan..Ya Allah Ya Tuhanku, murahkanlah rezeki hamba-Mu ini...permudahkanlah segala urusanku...aminn ya Rabb...

Tiada ulasan: